Powrót

ABC e-commerce. Jak rozpocząć sprzedaż online?

Poszukujesz wsparcia?

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Audyt SEO

Optymalizacja sklepów internetowych

Darmowa konsultacja
Projektowanie sklepów internetowych – sprzedawaj online!

Projektowanie sklepów internetowych – sprzedawaj online!

Marzysz o sukcesie sprzedażowym w e-commerce? Jak to zrobić? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy poniższy tekst, w którym prezentujemy, co powinieneś zrobić, aby rozpocząć sprzedaż Twoich produktów w Internecie.

Nie ma na co czekać – zachęcamy do lektury!

Sklep internetowy – klucz do sukcesu sprzedażowego

Rynek e-commerce stanowi ok. 17,2% całej sprzedaży detalicznej, a liczba transakcji w Internecie rośnie o 13,7% rok do roku. Polski e-commerce rozwija się najszybciej w Europie, a jego wartość w 2020 roku ma wynieść ponad 90 mld zł. Czy można wyobrazić sobie lepszy moment na start własnego sklepu internetowego?

Według raportu „E-commerce w Polsce 2019” przygotowanego na podstawie badań przeprowadzonych przez Gemius i Izbę Gospodarki Elektronicznej, 62% polskich internautów deklaruje kupowanie online, z czego 60% internautów robi to w polskich e-sklepach. Dlaczego? Sklepy internetowe są dostępne całą dobę, klient ma nieograniczony czas wyboru i nie musi wychodzić z domu.

Czy wiesz, że dzięki przemyślanej strategii i doświadczeniu sklep internetowy może przynosić spore zyski już w pierwszych miesiącach działalności? Potrzebujesz do tego dobrego pomysłu, dopracowanej strategii oraz przemyślanych, konsekwentnych działań promocyjnych, które sprawią, że o Twoim sklepie dowie się świat.

Jesteśmy agencją interaktywną i e-commerce, która dostarcza rozwiązania IT dla biznesu. Besite specjalizuje się w tworzeniu sklepów internetowych oraz ich hostingu i promocji. Działania z zakresu e-commerce to nasza specjalność! Niezależnie od tego, czy masz już pomysł na własny sklep internetowy, czy dopiero raczkujesz w tym temacie, pomożemy Ci stworzyć prawidłowo działającą, przejrzystą i funkcjonalną platformę e-commerce.

Tworzenie sklepu internetowego – dlaczego warto?

Wyróżniliśmy cztery główne powody, dla których warto rozpocząć działalność w branży e-commerce:

  1. Większe grono potencjalnych klientów
    Jesteś w stanie dotrzeć do wielu osób, również do tych, które prawdopodobnie nigdy nie odwiedziłyby Twojego sklepu stacjonarnego.
  2. Stosunkowo niskie koszty działalności
    Nie musisz wynajmować lokalu wielu zatrudniać wielu ekspedientów.
  3. Prezentowanie oferty w atrakcyjny sposób
    To od Ciebie zależy, jak będzie wyglądał Twój sklep i w jaki sposób wyeksponujesz swoje produkty. Masz naprawdę wiele możliwości!
  4. Budowanie wizerunku marki
    Posiadając sklep e-commerce możesz prowadzić kreatywne działania promocyjne. Kampanie reklamowe w Internecie są tańsze od tych w mediach tradycyjnych, a ponadto bardziej efektywne.

Budowa platformy e-commerce to długotrwały, wieloetapowy i złożony proces. W poniższym tekście wyróżniliśmy aspekty, o których powinieneś pamiętać. Nie zapomnij o żadnym z nich, a będziesz tylko o krok od sukcesu sprzedażowego w branży e-commerce.

Czy przy tworzeniu e-commerce warto współpracować z agencją interaktywną?

Tworzenie sklepów internetowych przy użyciu gotowych funkcjonalności staje się coraz bardziej popularne. Zbudowanie platformy e-commerce od A do Z oraz późniejsze działania promocyjne wiążą się z wielogodzinną pracą oraz koniecznością stałego poszerzania wiedzy i umiejętności. Jeśli nie jest to Twoje jedyne zajęcie, może okazać się, że po prostu zabraknie Ci czasu na dopracowywanie oferty czy pozyskiwanie nowych klientów.

Profesjonalna agencja e-commerce działa kompleksowo, dlatego nie tylko pomoże Ci przy budowie sklepu i wyręczy Cię w kwestiach technicznych, ale również opracuje skuteczną strategię promocji, przygotuje wszystkie niezbędne materiały (opisy produktów, zdjęcia), poprowadzi kampanie reklamowe i zajmie się pozycjonowaniem sklepu.

Profesjonalna pomoc przyda Ci się przede wszystkim na początku Twojej przygody z działalnością e-commerce: specjaliści wdrożą i uruchomią Twój sklep oraz pokażą Ci, jak poszczególne rozwiązania sprawdzają się w praktyce. Agencja interaktywna wyręczy Cię również w momencie dynamicznego rozwoju sklepu.

Ponadto, prognozuje się, że do 2021 roku handel mobilny będzie stanowił 54% całej sprzedaży e-commerce. W związku z tym, należy zadbać, aby witryna działała i prezentowała się idealnie na każdym urządzeniu. Profesjonalna agencja e-commerce nie tylko zadba o optymalizację sklepu, ale też przetestuje ją na wielu urządzeniach i przeglądarkach.

Jak wybrać agencję e-commerce?

Aby poszukiwania zakończyły się pomyślnie, na starcie określ swoje potrzeby oraz oczekiwania wobec agencji. Zwróć uwagę na jej dotychczasowe projekty i zakres działalności. To bardzo ważne, by agencja była w stanie zadbać o Twój sklep w sposób całościowy. Dzięki temu zaoszczędzisz mnóstwo czasu i… pieniędzy!
Wybierając Besite, możesz liczyć na wsparcie na każdym etapie swojej działalności. Oferujemy między innymi:

Projektowanie sklepów internetowych
Wspieramy firmy, które rozpoczynają sprzedaż w Internecie, jak również te, które start mają już za sobą. Dążymy do maksymalnego wykorzystania potencjału sprzedażowego firmy i docieramy do jak najszerszej grupy klientów.

IT consulting
Dzięki naszemu know-how rozwiązujemy specyficzne problemy i stanowimy wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

SEO – pozycjonowanie stron
Nasze działania mają na celu zwiększyć ruch na stronie, co przekłada się na wzrost liczby zapytań i większą sprzedaż.

Strony internetowe i UX
Dbamy o strony www, które są wizytówkami firm. Dbamy o to, by witryny były nowoczesne, estetyczne i intuicyjne.

Ponadto tworzymy prototypu aplikacji i aplikacje web oraz zajmujemy się funkcjonalnościami takimi jak booking i płatności.

Jeśli planujesz współpracę z agencją, zgromadź jak najwięcej danych i szczegółów dotyczących produktu, branży oraz potencjalnych klientów, do których kierujesz swoją ofertę. Specjaliści wykorzystają te wiedzą w przygotowaniu kompleksowych działań promocyjnych. Dzięki profesjonalnemu wsparciu unikniesz też wielu stresów oraz niepowodzeń, przede wszystkim w początkowej fazie funkcjonowania Twojego sklepu.

Co jest potrzebne, do uruchomienia sklepu internetowego?

Jak już wiesz, uruchomienie e-sklepu to proces. Aby Twoje działania zakończyły się sukcesem, sklep na starcie wymaga kilku podstawowych elementów, bez których nie będzie w stanie istnieć. Są to:

  • oprogramowanie sklepu internetowego
  • domena
  • hosting (serwer)
  • certyfikaty bezpieczeństwa
  • materiały (teksty, zdjęcia etc.)

Jak wybrać najlepsze oprogramowanie e-commerce?

Wybór odpowiedniego oprogramowania sklepowego to bardzo ważny etap. Na rynku znajdziesz wiele rozmaitych silników do tworzenia sklepów internetowych, które spośród pozostałych wyróżniają się autorskimi rozwiązaniami i dodatkowymi funkcjonalnościami. Część z nich jest bezpłatna, w przypadku innych konieczne jest wykupienie abonamentu. W znacznym stopniu wybór oprogramowania sklepowego jest uzależniony nie tylko od Twoich potrzeb, ale również od budżetu, który posiadasz na starcie.

Jako doświadczona agencja e-commerce, posiadamy doświadczenie we współpracy z różnymi silnikami sklepowymi. Aby ułatwić Ci ten wybór, postanowiliśmy wyróżnić i krótko scharakteryzować kilka z nich. Wielokrotnie przetestowaliśmy wszystkie wymienione poniżej platformy. To silniki, które są przyjazne dla użytkownika, a przy tym dają najwięcej możliwości.

  1. Woo Commerce
    Wtyczka do najpopularniejszego na świecie systemu CMS: WordPress. W związku z tym, każda strona na WordPressie może zostać rozbudowana o sklep internetowy. To darmowe rozwiązanie, które daje bardzo szerokie możliwości dopasowania. Korzysta z niego aż 70% wszystkich sklepów internetowych.
  2. Presta Shop
    Otwarte, powszechnie znane oprogramowanie, które umożliwia stworzenie funkcjonalnego sklepu internetowego bez wstępnych opłat i abonamentów. Znane i cenione przez liczną społeczność ekspertów i użytkowników na całym świecie.
  3. Magento
    Profesjonalne oprogramowanie sklepowe, skierowane do wymagających, doświadczonych użytkowników. Magento daje przede wszystkim ogromne możliwości rozbudowy sklepu i jego personalizacji. Korzystają z niego przede wszystkim specjaliści, którzy posiadają doświadczenie w branży e-commerce. To silnik przeznaczony do profesjonalnych sklepów internetowych.

Każdy z zaprezentowanych systemów posiada wady i zalety. Wybór oprogramowania zależy przede wszystkim od Twoich potrzeb, dlatego jeśli planujesz założyć nieduży sklep, rekomendujemy silnik WooCommerce. To rozwiązanie daje stosunkowo dużą elastyczność przy dopasowaniu wyglądu sklepu, a ponadto jest intuicyjne. Presta Shop oraz Magento to silniki dedykowane większym sklepom. Magento to rozbudowany i dość skomplikowany system, a jego wybór to spora inwestycja. To rozwiązanie stworzone dla prawdziwych gigantów e-commerce. Jeśli chcesz sprzedawać stosunkowo ograniczony asortyment, wybierz WooCommerce lub Presta Shop.

Domena dla sklepu internetowego

Wybór dobrej domeny jest bardzo ważny dla sklepu internetowego. Chwytliwa, błyskotliwa, a jednocześnie łatwa do zapamiętania ma szansę bezpośrednio przełożyć się na sprzedaż. Ponadto, odpowiednia nazwa bezpośrednia wpływa na zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Stojąc przed wyzwaniem wymyślenia nazwy dla Twojego sklepu, wyobraź sobie, że ma ona zawisnąć jako szyld w realnym świecie. Pamiętaj jednak, że w Internecie obowiązuje zasada „kto pierwszy, ten lepszy” i należy skrupulatnie sprawdzić, czy ktoś nie korzysta z podobnej domeny. Jeśli uważasz, że wymyślona przez Ciebie nazwa to przysłowiowy „strzał w dziesiątkę”, nie zastanawiaj się i wykup domenę zanim zostaniesz uprzedzony.

Warto, aby domena internetowa była:

  • stosunkowo krótka
  • łatwa do zapamiętania
  • nawiązująca do branży, w której działa firma
  • łatwa do przekazania, dyktowania (np. podczas rozmowy telefonicznej)

Na rynku znajdziesz wielu dostawców domen. Na podstawie naszego doświadczenia z czystym sumieniem możemy zarekomendować Home.pl., gdzie koszt domeny to ok. 150 zł rocznie.

Na co jeszcze warto zwrócić uwagę przy wyborze nazwy domeny?

  1. Wybierz odpowiednie rozszerzenie domeny
    Chcesz sprzedawać swoje produkty klientom mieszkającym zagranicą? Wybierz domenę „.com”. Jeżeli jesteś nastawiony na działalność na polskim rynku, wykup domenę „.pl”. Nie jest to konieczność, jednak może wpłynąć na zaufanie u części klientów.
  2. Unikaj nazw istniejących marek
    Jeśli zdecydujesz się na domenę, która będzie zawierać nazwę marki lub produktu, musisz liczyć się z problemami prawnymi w przypadku naruszeń.
  3. Postaw na wyjątkowość
    Bądź kreatywny! Spróbuj bawić się słowami i znaleźć nazwę, która będzie oryginalna, ale zrozumiała.

Design sklepu – szablon czy projekt od podstaw?

Design Twojego nowego sklepu to bardzo istotna kwestia. Najlepiej zdać się na pomoc profesjonalnej agencji, gdyż niezależnie czy wybierasz tańsze rozwiązanie w postaci gotowego szablonu, czy też projekt od podstaw, należy dokonać przemyślanej decyzji.

Gotowy szablon, może okazać się koszmarem, który nie dosyć że spowolni cały sklep, to każda modyfikacja wyglądu będzie stanowić wyzwanie na kilka godzin kodowania. Z drugiej strony, źle zaprojektowany szablon od podstaw, wpłynie na obniżenie funkcjonalności sklepu i niski poziom konwersji. Często, niedoświadczeni designerzy, projektują szablony których późniejsze zakodowanie stanowi duże wyzwanie i pochłania masę czasu programisty.

Chcesz, żeby Twój sklep wyróżniał się na pierwszy rzut oka? Zainwestuj w oryginalny szablon, dopasowany do Twoich potrzeb, branży i specyfiki Twojego sklepu. Takie rozwiązanie sprawi, że będziesz mieć możliwość wprowadzenia niestandardowych rozwiązań, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję.

Projektowanie szablonu do sklepu e-commerce?

Jeśli chcesz w łatwy i szybki sposób dowiedzieć się, jakiego szablonu potrzebujesz, zwróć uwagę na trzy najważniejsze aspekty:

  1. Funkcje dostępne w sklepie
    Chcesz wzbogacić sklep o mapę, galerię lub inne funkcjonalności? Uważasz, że na stronie głównej powinny wyświetlać się filmy prezentujące Twoje produkty? Dobrze się nad tym zastanów i sporządź przejrzystą listę funkcji, na których Ci zależy. Dzięki temu w łatwy sposób będziesz mógł przekazać swoją wizję agencji interaktywnej czy współpracownikom, którzy pomagają Ci przy tworzeniu sklepu. W ten sposób zaoszczędzisz sporo cennego czasu!
  2. Styl strony głównej oraz podstron
    Pierwsze wrażenie jest najważniejsze! To założenie sprawdza się to również w branży e-commerce. Strona główna to pierwszy element, który widzą Twoi potencjalni klienci.
    Zadbaj o to, by klienci od razu wiedzieli, w obrębie jakiej branży działasz. Przeanalizuj swoje cele biznesowe i podejmij decyzję, czy chcesz, aby na stronie głównej znajdowały się tylko proste obrazy lub filmy czy chcesz zaprezentować na niej kategorie i przypisane do nich produkty.
  3. Sposób poruszania się po stronie
    Na czym przede wszystkim zależy klientowi, który postanowił zrobić zakupy w Twoim sklepie? Najważniejsze dla niego jest to, by szybko i bez problemu znaleźć dokładnie to, czego szuka.

Większość osób, które znajdą się w Twoim sklepie, prawdopodobnie opuści go po kilkunastu sekundach. Aby ich zatrzymać, zadbaj o przejrzysty, czytelny pasek. Dzięki niemu klienci bez trudu będą poruszać się po wszystkich zakamarkach Twojego sklepu, co może przełożyć się na większą sprzedaż. Układaj strony od lewej do prawej strony, zawsze zaczynając od najważniejszej i skup się na najważniejszych stronach – pozostałe dołącz w formie rozwijanego menu.

Najlepiej sprawdzi się układ, w którym zadbasz o charakterystyczny nagłówek i pasek boczny umieścisz po lewej stronie. Zwróć też uwagę na kolory: postaw na stonowane barwy pasujące do Twojej branży, które nie będą rozpraszać odbiorcy i nie odwrócą jego uwagi produktu. Sukces tkwi w prostocie!

Jak uzupełnić szablon e-commerce?

Jeśli wybrałeś już szablon (gotowy lub zaprojektowany specjalny dla Twojego sklepu), czas go uzupełnić. Zgromadź wszystkie zdjęcia, grafiki, filmy, które chcesz opublikować w swoim sklepie, a ponadto zadbaj o wysokiej jakości teksty. Opisy firmy, kategorii i produktów nie tylko wpływają na odbiór oferty, ale również mają znaczenie w kontekście pozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach internetowych.

Produkty w sklepie internetowym

Dodanie produktów to kluczowy najważniejszy etap. Zwróć uwagę na trzy kwestie:

  1. Nazwy produktów
    Nazwa produktu powinna być przede wszystkim prosta i czytelna. Ponadto, dobrze jest, gdy zawiera w sobie frazy, które potencjalny klient ma szanse wpisać w wyszukiwarce. Dlatego nie używaj jedynie numeru produktu, która nikomu nic nie mówi. W ten sposób ograniczasz sobie teoretycznie darmowy ruch organiczny.
  2. Opisy produktów
    Postaraj się, aby opis każdego produktu był szczegółowy i precyzyjny. Zaprezentuj najważniejsze cechy artykułu w sposób, który nie zanudzi potencjalnego klienta.Możesz zastosować dwa rodzaje opisu: krótki oraz długi. Krótki opis ma za zadanie wypunktować kluczowe parametry produktu, natomiast opis dłuższy to miejsce na wyeksponowanie mniej istotnych szczegółów. Tworząc opisy produktów, unikaj trudnego języka, oczywistych faktów oraz długich, wielokrotnie złożonych zdań.
    Prawidłowo zbudowane opisy produktów w krótkim czasie znajda się na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach. W konsekwencji przełoży się to na ruch na stronie i potencjalny zysk.
  3. Zdjęcia/video produktów
    To elementy, które z pewnością przyciągają uwagę. Zdjęcia i materiały video prezentują produkty, ich atuty i cechy charakterystyczne. Jeśli zależy ci na efekcie „wow”, zadbaj o profesjonalne sesje produktowe, które zachwycą Twoich klientów. Zachęcamy do współpracy w tej materii z agencją kreatywną i profesjonalnym fotografem.

Jeśli działasz w branży, w której detale produktu mają kluczowe znaczenie, zadbaj o to, by podczas sesji produktowej wykonano dodatkowe ujęcia samych detali. Wiele zależy od rodzaju produktów. Jeśli masz taką możliwość, zaprezentuj je w ich naturalnym środowisku, pobudź wyobraźnię klienta i wzbudź w nim określone emocje oraz potrzebę posiadania tego konkretnego modelu.

Publikując materiały video w kartach produktów. możesz zaprezentować je w użyciu i skupić się na ich cechach szczególnych. Taki materiał może okazać się nieocenionym wsparciem podczas działań promocyjnych w mediach społecznościowych czy w blogosferze.

Meble Woskowane to sklep naszego Klienta. Charakteryzuje się przede wszystkim stylowym, minimalistycznym szablonem. Dużym atutem są także estetyczne zdjęcia produktowe i wysokiej jakości opisy.

Co zrobić, aby Twoje produkty stały się hitem sprzedażowym?

Użyj obrazów wysokiej jakości
Nigdy nie wybieraj obrazów, które są rozmyte lub zbyt małe.

Zadbaj o spójność obrazów i o to, by miały ten sam rozmiar 
Pomogą Ci w tym narzędzia i programy graficzne (np. Adobe Photoshop).

Wprowadź opcję podglądu 360 stopni 
Jeżeli to możliwe, postaraj się zaprezentować produkt z każdej perspektywy.

Dodaj obrazy wariacji produktu
Upewnij się, że kupujący mogą spojrzeć na produkt w różnych konfiguracjach i wariantach kolorystycznych (jeśli takie istnieją).

Dodaj opcję powiększenia
Daj swoim klientom szansę obejrzenia szczegółów.

Im więcej zdjęć ma Twój sklep, tym dłużej jego zawartość będzie ładować się w przeglądarce. Pamiętaj o optymalizowaniu wszystkich obrazów. Korzystaj z bezpłatnych narzędzi dostępnych online i zmniejszaj rozmiar plików obrazów bez nadmiernego wpływu na ich jakość.

Metody płatności w sklepie internetowym

Czy wiesz, że prawie ¼ klientów rezygnuje z zakupów i zostawia porzucony koszyk tylko dlatego, że sklep nie zaoferował mu dogodnej formy płatności lub dostawy?

Konsumenci lubią mieć wybór. Coraz częściej wybieraną metodą są szybkie płatności, jednak część klientów jest wierna tradycyjnemu przelewowi. Konfiguracja metod płatności to kluczowa część konwersji, dlatego dobrze przemyśl ten aspekt.

Wyróżniamy 5 najpopularniejszych sposobów przyjmowania płatności w e-commerce. Są to:

PayU
Umożliwia kupującemu płatność kartą lub szybkim przelewem.

Płatność kartą
Wpisanie danych widocznych na karcie płatniczej.

Płatność przy odbiorze
Metoda stosowana głównie, gdy marka nie jest jeszcze dobrze znana lub zamówiono towar o dużej wartości.

Przelew bankowy
Po złożeniu zamówienia klient ma kilka dni na dokonanie płatności.

PayPal
To metoda, którą cenią sobie szczególnie klienci z krajów zachodnich.

Nie wiesz, jaką metodę płatności wybrać? Przeanalizuj, ile sprzedaży się spodziewasz i kto prawdopodobnie będzie kupował Twoje produkty. Dopasuj metody płatności do potrzeb i przyzwyczajeń swoich potencjalnych klientów. Dowiedz się, skąd pochodzą i jakie mają preferencje.

Przy wyborze systemu płatności online priorytetem jest bezpieczeństwo transakcji. Przed podjęciem ostatecznej decyzji sprawdź dokładnie, czy firma świadcząca usługi posiada odpowiednie certyfikaty i umowy partnerskie z VISA lub MasterCard.

Ponadto, zadbaj o certyfikaty SSL. SSL czyli Secure Socket Layer szyfruje dane użytkowników, dzięki czemu ich zakupy online są całkowicie bezpieczne. Co więcej, jeśli wprowadzisz SSL, Google nagrodzi Twój sklep wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania. Warto, prawda?

Dzięki certyfikatowi SSL klienci czują się bezpiecznie, a przeglądarka nie informuje ich o zagrożeniach związanych z przebywaniem w Twojej witrynie.

Rodzaje wysyłek ze sklepu internetowego

Stawki wysyłek zależą od kraju oraz regionu, do którego chcesz wysłać przesyłkę. Silniki sklepów internetowych są zaprogramowane tak, że umożliwiają naliczanie klientom różnych stawek, w zależności od tego, w jakiej strefie się znajdują. Nie wiesz, jak ustalić stawki wysyłki? Mamy dla Ciebie kilka wskazówek!

Darmowa wysyłka
Polecamy oferowanie bezpłatnej wysyłki powyżej określonej kwoty zamówienia (np. powyżej 200 zł). Dzięki temu zrównoważysz koszty.

Stawka ryczałtowa
To oferowanie tej samej ceny wysyłki bez względu na produkt. Sprawdza się szczególnie wtedy, gdy wszystkie Twoje produkty są podobnych gabarytów.

Przeliczanie stawki
Sprawdzi się, jeśli w swoim asortymencie masz produkty o różnych rozmiarach. To uczciwa i przejrzysta dla Klientów forma.

Stawka według ceny zamówienia
W ten sposób możesz nagradzać wartościowych i lojalnych klientów.

Sposoby dostawy produktów

Dostępne sposoby dostawy często determinują to, czy dany klient zrobi zakupy w sklepie A czy zdecyduje się na ofertę sklepu B. Pamiętaj, że wysokie koszty dostawy lub brak wygodnej dla klienta opcji może zdecydować o braku złożenia zamówienia. Według raportu „E-commerce w Polsce 2019”, 37% respondentów deklaruje, że wybiera dany sklep internetowy ze względu na niskie koszty dostawy. Dlatego właśnie warto wprowadzić co najmniej kilka rodzajów wysyłek w różnych cenach. Jakie masz możliwości?

Przesyłka kurierska
Szybkie i wygodne rozwiązanie zarówno dla kupującego, jak i sprzedającego. W większości sklepów klient może wybrać firmę kurierską. Do najpopularniejszych należą: UPS, DHL, FedEx. Co więcej, możesz zintegrować swój sklep z systemami firm kurierskich. Wtedy tworzenie list wysyłki czy listów przewozowych to tylko kilka sekund.

Paczkomaty InPost lub Paczka w RUCHu
Wygodne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią czekać na kuriera.

Przesyłka pocztowa
Metoda, która cieszy się dużym zainteresowaniem szczególnie w małych miejscowościach

Przesyłki za pobraniem (kurierskie, pocztowe)
Sprawdzają się w przypadku sklepów, które nie mają jeszcze wyrobionej renomy oraz w sytuacji, gdy zamówiony produkt posiada dużą wartość.

Odbiór osobisty
Możliwa tylko wtedy, gdy posiadasz punkt stacjonarny

Integracja wielokanałowa

Prowadzenie sklepu internetowego to znacznie więcej niż uzupełnianie opisów produktów i monitorowanie stanów magazynowych. Media społecznościowe oraz porównywarki cenowe wspierają sprzedaż i dają ogromne możliwości właścicielom e-commerce. Dlatego, jeśli chcesz, aby sprzedaż Twoich produktów okazała się sukcesem, działaj wielokanałowo!

Social Media
Nie masz konta w mediach społecznościowych? Nie istniejesz! Ta zasada dotyczy nie tylko osób prywatnych, ale również organizacji i biznesów. Social media to kolejna możliwość do nawiązania kontaktu z potencjalnym klientem. Możesz też wykorzystać je do sprzedaży. Zastanów się jednak, w jakich mediach społecznościowych powinien być widoczny Twój sklep. To zależy od branży oraz targetu, do którego chcesz trafić.

Portale aukcyjne i serwisy ogłoszeniowe
Allegro, Amazon, Ebay – te nazwy zna każdy. Klient doskonale wie, że na portalu aukcyjnym jest w stanie znaleźć praktycznie wszystko. Znana marka wzbudza zaufanie i jest synonimem wygody oraz bezpieczeństwa. Wykorzystaj to na swoją korzyść. 😊

Porównywarki cen
70% Polaków deklaruje, że korzysta z porównywarek cenowych. Ceneo czy Nokaut to narzędzia, dzięki którym klienci mogą porównać oferty konkurencyjnych sklepów. Zadbaj o to szczególnie wtedy, gdy zajmujesz się elektroniką czy technologiami.

Masz do nas pytania z zakresu e-commerce? Chętnie na nie odpowiemy!
Przejrzyj nasze portfolio i zapoznaj się z naszymi dotychczasowymi projektami.
Jesteś zainteresowany współpracą, kliknij [tutaj] i powiedz nam, czego potrzebujesz.

źródła

https://www.ons.gov.uk/businessindustryandtrade/retailindustry/bulletins/retailsales/february2018#whats-the-story-in-online-sales

Poprzedni Poprzedni
Oceń artykuł
Średnia: 4.6 - 17 ocen
Następny Następny

Kontakt

Chcesz porozmawiać?

Ekstra, napisz lub zadzwoń do nas!
Zadzwoń Telefon 602 622 261 lub napisz

Podaj prawidłowy adres email

Wypełnij wiadomość do nas


Akceptuję regulamin i warunki korzystania z serwisu. Szczegóły dostępne tutaj.

Chcesz nas odwiedzić?

Czekamy z pyszną kawą na Gersona 28 ;)

Chcesz jak najszybciej działać?

Jesteśmy gotowi, wypełnij brief abyśmy wiedzieli jak Ci pomóc

Wypełnij brief #Facebook