E-commerce SEO

Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków

Prowadzimy skuteczne działania SEO dla sklepów internetowych. Jako agencja z wieloletnim doświadczeniem wiemy, że sprowadzenie ruchu na stronę to nie wszystko. Istotne aby ruch był wartościowy, a osoby odwiedzające nasz sklep, otrzymywały wyniki których oczekują. Dzięki temu wyniki działań są znakomite, a sprzedaż rozwija się z miesiąca na miesiąc. 

Jeżeli szukasz agencji która rozumie Ecommerce SEO, zapraszamy do kontaktu.

Telefon Skontaktuj się z nami
Nasi klienci

Oferta pozycjonowania sklepów obejmuje:

Strzałka w prawo Audyt sklepu i treści
Strzałka w prawo Stworzenie strategii pozycjonowania
Strzałka w prawo Optymalizację SEO sklepu
Strzałka w prawo Teksty SEO i opisy produktowe
Strzałka w prawo Regularne raportowanie
Strzałka w prawo Pozycjonowanie zagraniczne
Strzałka w prawo Tworzenie dedykowanych podstron i landing page

Pozycjonowanie sklepów internetowych obejmuje

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego

Audyt sklepu internetowego, pozwala na określenie jego bieżącej sytuacji w sieci. Dzięki niemu możemy wychwycić zarówno błędy w optymalizacji SEO jak i mankamenty w zakresie UX które mogę finalnie obniżać konwersję. Jest to pozycja wyjściowa do późniejszych działań.
Audyt rynku i konkurencji

Audyt rynku i konkurencji

Aby skutecznie dobrać działania, musimy najpierw dokładnie poznać rynek. Zrozumieć jego zawiłości a także zidentyfikować bezpośrednią konkurencję. Dzięki temu, działania są zdecydowanie bardziej skuteczne, a sklep stopniowo zdobywa udział w rynku.
Stworzenie strategii pozycjonowania sklepu

Stworzenie strategii pozycjonowania sklepu

Działania bez planu są z góry skazane na porażkę. Dlatego już na początku współpracy, wspólnie tworzymy strategię SEO która pozwoli na skuteczne działania i późniejszą analizę ich skuteczności. Dzięki temu współpraca będzie transparentna dla obu stron.
Stworzenie tekstów SEO do sklepu

Stworzenie tekstów SEO do sklepu

Bez jakościowych i poprawnie zoptymalizowanych tekstów ciężko wyobrazić sobie skuteczne pozycjonowanie. Są one również istotnym elementem późniejszej konwersji. Klienci zdecydowanie częściej wybierają produkty, które mogli poznać dokładnie z pomocą informacji w sklepie.
Linkowanie zewnętrzne

Link building

Linkowanie zewnętrzne strony stanowi jeden z ważniejszych elementów pozycjonowania. Jeżeli do naszego sklepu prowadzą wartościowe linki z branżowych stron, forów czy blogów powiązanych tematycznie, mamy dużą szansę na sprawnie pozycjonowanie w Google.
Optymalizacja SEO sklepu

Optymalizacja SEO sklepu

Stała optymalizacja jest niemniej ważna niż teksty czy linki zewnętrzne. W tym zakresie pracujemy nad lepszym dopasowaniem treści, linkowaniem wewnętrznym, szybkością strony czy poprawnością indeksowania poszczególnych adresów URL.
Stałe raporty i dopasowanie

Stałe raporty i dopasowanie

Bieżące raportowanie działań i wyników jest podstawą transparentnej współpracy. Daje to również możliwość lepszego dopasowania bieżącej strategii i przyszłych działań w zakresie pozycjonowania. Raporty pozwolą też wychwycić potencjalne błędy w sklepie i utracone konwersje.

Potrzebujesz szybkiej porady?

Zostaw swój email.
Odpiszemy w ciągu 12 godzin!
Akceptuję regulamin i warunki korzystania z serwisu. Szczegóły dostępne tutaj.
Lub zadzwoń do nas!
Odpowiemy na wszystkie pytania!
Zadzwoń 602 622 261

Pozycjonowanie sklepów internetowych Krakowie

Nasza agencja od początku istnienia zlokalizowana jest w Krakowie. Projektujemy strony internetowe zarówno dla lokalnych, krakowskich firm, jak i tych zlokalizowanych w innych częściach kraju. Posiadamy również szerokie portfolio realizacji w Europie i Stanach Zjednoczonych.

AUDYT SEO SKLEPU INTERNETOWEGO

Jako wiodąca Krakowska agencja oferująca pozycjonowanie sklepów internetowych wiemy że podstawą skutecznych działań jest analiza i plan działania. Przed przystąpieniem do prac wykonujemy obszerny audyt sklepu internetowego składający się z ponad 100 parametrów. Dzięki temu możemy zidentyfikować wszelkie problemy które mogłyby zaburzać późniejsze pozycjonowanie. Audyt SEO daje nam też możliwość zaplanowania działań długofalowych jak stworzenie koniecznych treści czy budowę autorytetu domeny. 

  • Audyt SEO sklepu – ponad 100 punktów.
  • Czytelny raport do wglądu klienta.
  • Sugestie dot. działań krótko i długoterminowych.
  • Unikalna strategia pozycjonowania sklepu na podstawie audytu.
  • Zmiany wprowadzone w strukturze sklepu na życzenie klienta.

Możesz zamówić u nas również sam audyt – zapytaj specjalistę

Audyt SEO sklepu internetowego

ANALIZA RYNKU I KONKURENCJI SKLEPU

Aby stworzyć profesjonalny plan działania na wybranym rynku, konieczna jest jego analiza. Dzięki badaniu rynku i konkurencji, z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych, możemy określić kondycję i trendy na danym rynku na podstawie danych archiwalnych. Sprawdzamy też jak mocna jest konkurencja i jakie działania, mogą przynieść potencjalnie najlepsze efekty.

  • Analiza rynku 
  • Analiza konkurencji (wraz z działaniami SEO konkurencji)
  • Określenie szans i zagrożeń
  • Wyznaczenie potencjalnych kierunków działania
Analiza rynku i konkurencji sklepu

OPTYMALIZACJA SEO SKLEPU

Optymalizacja pod pozycjonowanie oprócz stworzenia wysokiej jakości tekstów, wymaga pewnej wiedzy technicznej aby strona stała się bardziej przyjazna zarówno dla użytkowników jak i wyszukiwarek. Przeprowadzenie prac technicznych wymagane jest na większości stron ze względu na ciągłość z jaką pojawiają się nowe możliwości i funkcje. Zadbamy zarówno o wstępną optymalizację jak i regularne dopasowanie sklepu do aktualnych wymogów wyszukiwarek. Dzięki takiej optymalizacji, strona staje się też bardziej widoczna w wynikach np. z pomocą zdjęć.

  • Optymalizacja szybkości sklepu.
  • Konfiguracja poprawnych linków URL i przekierowań. 
  • Stworzenie poprawnej mapy strony wraz z oznaczeniem stron które nie powinny być indeksowane.
  • Oznaczenie danych strukturalnych na stronie.
  • Bieżąca analiza indeksowania strony min. Google Search Console.
Optymalizacja SEO sklepu

STRATEGIA SEO SKLEPU

Przemyślana strategia, bazująca na danych zebranych na etapie audytu i analizy rynku pozwolą na sprawne działania i egzekucję. Dadzą też podstawę do monitorowania postępów działań agencji, oraz efektów jej prac. Dzięki poprawnie stworzonej strategii, osiągnięcie celów staje się nie tylko bardziej realne, ale co istotne zdecydowanie szybsze niż w przypadku pojedynczych, nieskoordynowanych działań. 

  • Strategia optymalizacji strony sklepu
  • Dobór fraz kluczowych i kierunku pozycjonowania
  • Plan rozwoju treści serwisu i opisów produktowych
  • Strategia linkowania zewnętrznego 
  • UX i optymalizacja konwersji
Strategia SEO sklepu

SEO COPYWRITING - OPISY PRODUKTÓW

Opisy produktów które wyróżnią Twój sklep spośród konkurencji. Tworzymy treści nie tylko skuteczne pod kątem pozycjonowania lecz skupiamy główną uwagę na wygodzie użytkownika. Staramy się zaprezentować produkt, jednocześnie starając się odpowiedzieć na wszelkie pytania klienta. Opisy produktów powinny dać klientowi możliwość jak najlepszego poznania produktu, bez składania dodatkowych zapytań do obsługi sklepu.

  • Stworzenie listy koniecznych opisów
  • Strategia SEO produktów
  • Opracowanie struktury opisów (tak by były spójne i łatwe do nawigacji)
  • Przyjazne dla użytkownika opisy, teksty i instrukcje 
  • Wyczerpujące opisy kategorii czy serii produktów
SEO Copywriting - opisy produktów

LINK BUILDING

W dobie pakietów linków możliwych do zakupu na portalach aukcyjnych, kluczowe stało się zrozumienie tego jak funkcjonuje budowanie autorytetu domeny. Liczy się jakość linków, a nie jak do niedawna ich ilość. Zakup wątpliwej jakości linków niemal zawsze kończy się dotkliwymi stratami pozycji w Google. Wybieramy działania bezpieczne i dające długotrwałe efekty. 

  • Stworzenie strategii linkowania
  • Linkbuilding i analiza efektów
  • Analiza i poprawa profilu linków 
  • Usuwanie niechcianych linków w Google Search Console
Linkowanie zewnętrzne

REGULARNE RAPORTY POZYCJONOWANIA

Wspólnie tworzymy strategię pozycjonowania, której nieodłącznym elementem jest raportowanie postępów. Dzięki przejrzystemu systemowi raportów, efekty widoczne są na bieżąco i łatwe do interpretowania. Daje to też możliwość lepszego, bieżącego dopasowania działań w miarę jak rozwija się sprzedaż. 

  • Raport pozycji wybranych fraz.
  • Raport widoczności w wyszukiwarkach.
  • Raport ruchu organicznego na stronie.
  • Raport sprzedaży z wizyt organicznych
Regularne raporty pozycjonowania

Proces pozycjonowania sklepów internetowych

1

Audyt SEO i analiza wyników

Profesjonalny audyt SEO sklepu i analiza wyników.
2

Strategia pozycjonowania

Opracowanie planu pozycjonowania sklepu - strategia SEO to podstawa.
3

Optymalizacja techniczna SEO

Optymalizacja techniczna pod kątem pozycjonowania (meta dane, linki, mikrodane, linkowanie wewnętrzne etc.)
4

Opracowanie tekstów SEO

Teksty SEO są jedną z podstawowych kwestii wpływających na pozycjonowanie. Są również ważnym elementem konwersji i zakupów.
5

Linkowanie

Stałe pozyskiwanie wartościowych linków zewnętrznych które podnoszą autorytet naszej domeny.
6

Stała analiza i raportowanie

Bieżąca analiza osiąganych wyników i raportowanie.

FAQ

Pozycjonowanie sklepu przez agencję SEO - czy warto?
Rozwiń

Pozycjonowanie stron www wymaga sporego doświadczenia i technicznych umiejętności, których nabycie wymaga czasu. Konieczna jest również znajomość specjalistycznych narzędzi i umiejętność korzystania z nich na potrzeby SEO. 

Specjaliści SEO wykonują długoterminowe strategie SEO, oparte o dogłębne analizy zarówno pozycjonowanej strony jak i rynku oraz konkurencji. Tylko w ten sposób może powstać skuteczny plan pozycjonowania. 

Pozycjonowanie jest relatywnie długim i skomplikowanym procesem, w związku z czym często nie warto poświęcać na nie własnego czasu gdyż lepiej jest skupić się na własnym, docelowym biznesie.

Czy jednorazowa optymalizacja SEO sklepu jest możliwa?
Rozwiń

Nie jest to możliwe. Pozycjonowanie to proces ciągły.

Tylko stała optymalizacja i rozbudowa treści serwisu, profilu linków i dostosowywanie strony do nowych wymogów pozwoli na stabilny wzrost widoczności w Google.

Co jest potrzebne do pozycjonowania sklepu internetowego?
Rozwiń

Aby rozpocząć pozycjonowanie potrzebna jest poprawnie wykonana strona internetowa która została umieszczona pod adresem WWW (domeną). 

Następnie, należy zaprezentować na stronie treści które pozwolą zarówno użytkownikom, jak i robotom wyszukiwarek na zrozumienie czym zajmuje się dana firma, lub jaki produkt oferuje. Kolejne kroki są już zdecydowanie bardziej rozbudowane a informacje na ten temat dostępne są na naszym blogu. 

 

Chcesz sprawdzić czy Twoja witryna jest poprawnie wykonana pod pozycjonowanie? Zapytaj o darmowy audyt. 

Czy muszę udostępnić panel CMS i dostęp FTP do pozycjonowania ?
Rozwiń

Tak jest to konieczne ze względu na szereg optymalizacji i zmian jakie zwykle są do wprowadzenia na stronie w celu jej poprawnego pozycjonowania. Dzięki przekazaniu dostępów to nasi specjaliści zajmą się całością prac na stronie, bez konieczności angażowania choćby dodatkowych firm programistycznych. 

Twoje dane będą bezpieczne, dzięki stosowanym przez nas systemom przechowywania danych. Specjaliści którym powierzane są dane, zostali odpowiednio przeszkoleni a do poufności i bezpieczeństwa danych zobowiązują ich stosowne zapisy w umowach.

Ile kosztuje pozycjonowanie?
Rozwiń

Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie w zależności od oczekiwań klienta, siły konkurencji w danej branży, oraz stopnia skomplikowania wyznaczonych celów. Istotne będą również takie czynniki jak obecna widoczność w Google, ilość i jakość obecnych treści w witrynie oraz jej aktualny stopień optymalizacji.

Ile trwa pozycjonowanie sklepu?
Rozwiń

Nie sposób wskazać minimalnego czasu pozycjonowania. Jest to w ogromnej mierze zależne od konkurencji oraz stopnia trudności dla danych fraz czy branży. Proces pozycjonowania jest skomplikowany i wymaga dużych nakładów pracy aby osiągnąć pierwsze efekty – są to jednak efekty na lata i warto w nie zainwestować. 

Zwykle potrzebne jest od kilku do kilkunastu miesięcy aby strona zaczęła osiągać satysfakcjonujące efekty.

Dlaczego jedne frazy pozycjonują się szybciej a inne wolniej?
Rozwiń

Na szybkość pozycjonowania fraz ma wpływ min. konkurencja – im wyższy autorytet posiadają konkurencyjne domeny, tym trudniej będzie nam osiągnąć topowe pozycje dla naszej strony. Bardziej precyzyjne frazy (zwykle o niższym wolumenie wyszukiwań) będą łatwiejsze do osiągnięcia, jednak bardziej ogólne (bardzo konkurencyjne) zapytania będą stanowić nie lada wyzwanie na wiele miesięcy. 

Przemyślana strategia i jej konsekwentna realizacja jednak, pozwolą z czasem osiągnąć nawet najbardziej ambitne cele.

Czy mój sklep będzie się dobrze pozycjonować?
Rozwiń

Na pozycjonowanie mają wpływ tzw. czynniki on-site i off-site. Te pierwsze, to nic innego niż poprawna optymalizacja strony czy sklepu zgodnie z wytycznymi Google. Jeżeli strona zostanie poprawnie zaprojektowana, lub z czasem zoptymalizowana, mamy duże szanse na osiągnięcie sukcesu:) 

Często jednak napotykamy na sytuację, gdy konieczne jest naniesienie sporej ilości poprawek gdyż strona nie została wykonana poprawnie. Rzadko jednak strona wymaga przebudowy od podstaw, a jedynie dopasowania (przynajmniej na początkowym etapie pozycjonowania).

Dlaczego wyniki w raportach różnią się od moich wyników w wyszukiwarce?
Rozwiń

Google na bieżąco profiluje wyniki tak by były jak najlepiej dopasowane do naszych oczekiwań. Stąd, nasze wcześniejsze wyszukiwania mają pewien wpływ na to, jakie wyniki otrzymamy podczas kolejnych sesji w wyszukiwarce. Raport przedstawia zwykle średnią pozycję jaką strona zyskała w poprzedzającym dniu/dniach. Z tego też powodu, wyniki na Twoim komputerze, będą nieco różnić się od raportu.

Jak sprawdzić, czy strona została zaindeksowana przez Google?
Rozwiń

Istnieje wiele sposobów, jednak najpopularniejsze to:

  • Należy wpisać w Google site:adres-witryny. Jeżeli w wynikach pojawi się nasza strona, oznacza to iż jest ona indeksowana. Jest to jednak mało precyzyjne rozwiązanie, gdyż w przypadku gdy odświeżamy stronę a nie tworzymy ją jako nowy twór w Google, jeszcze przez pewien czas po publikacji będziemy mieć zaindeksowane dotychczasowe podstrony.
  • Google Search Console – Dzięki temu narzędziu, możemy w każdym momencie podglądać i wpływać na stan indeksowania witryny.
Profesjonalne pozycjonowanie stron - na czym polega?
Rozwiń

Profesjonalne pozycjonowanie wykonywane jest przez doświadczonego eksperta. Aby posiąść tą ekspercką wiedzę, konieczne jest poświęcenie setek godzin zarówno na samą teoretyczną edukację jak i praktyczne pozycjonujące i aktualizację stanu wiedzy. Wyszukiwarki starają się dostarczać możliwie najlepsze wyniki dla swoich użytkowników. Stąd stałe aktualizacje algorytmów i nowe wymogi dotyczące optymalizacji stron.

Pozycjonowanie sklepów internetowych Kraków

Wychodząc naprzeciw różnorodnym potrzebom naszych klientów, oferujemy kompleksowe rozwiązania w zakresie pozycjonowania stron www w Krakowie, dzięki czemu wyprzedzisz konkurencję.

Profesjonalne pozycjonowanie sklepów internetowych

Eksperci Besite poprowadzą pozycjonowanie sklepów od analizy aż po osiągnięcie topowych pozycji i utrzymanie ich na lata. Pozycjonowanie jest działaniem długoterminowym, które niejednokrotnie daje efekty na lata. To świetna inwestycja, jeżeli działania będą prowadzone przez uczciwą i profesjonalną firmę.

Pozycjonowanie lokalne w Krakowie

Lokalne pozycjonowanie w Krakowie daje bardzo dobre efekty ze względu na dużą ilość mieszkańców mogących skorzystać z usług Twojej firmy. Prowadząc lokalny biznes w Krakowie, pozycjonowanie może stać się jednym z lepszych źródeł pozyskiwania klientów. Klient znajdujący firmę po frazie kluczowej, natrafia na nią zwykle poszukując konkretnej usługi lub rozwiązania konkretnego problemu. Dlatego takie pozycjonowanie stron www jest tak skuteczne.

Skuteczne pozycjonowanie sklepów w Krakowie.

  • Wyselekcjonowany zespół wysoce doświadczonych i sprawnych projektantów stron internetowych
  • Gwarancja 100% jakości
  • Pozycjonowanie stron oparte o profesjonalną analizę i strategię działań
  • Zapewniamy przejrzystość i pełną kontrolę na wszystkich etapach pozycjonowania
  • Zmaksymalizuj swój zasięg dzięki działaniom marketingowym w sieci
  • Podejmujemy analityczne podejście, aby dostarczać wyniki przekraczające Twoje oczekiwania
  • Dedykowana obsługa klienta
  • Uczciwy i przejrzysty system rozliczeniowy

Kontakt

Chcesz porozmawiać?

Ekstra, napisz lub zadzwoń do nas!
Zadzwoń Telefon 602 622 261 lub napisz

    Podaj prawidłowy adres email

    Wypełnij wiadomość do nas

    Akceptuję regulamin i warunki korzystania z serwisu. Szczegóły dostępne tutaj.

    Chcesz nas odwiedzić?

    Czekamy z pyszną kawą na Gersona 28 ;)

    Chcesz jak najszybciej działać?

    Jesteśmy gotowi, wypełnij brief abyśmy wiedzieli jak Ci pomóc

    Wypełnij brief #Facebook