PIM to skrót od Product Information Management. Jest to proces przetwarzania wszystkich informacji produktowych jak opisy, parametry, zdjęcia czy kody produktowe. Dzięki PIM, organizacje mogą osiągnąć wysoki poziom uporządkowania w czasie rzeczywistym bazę informacji, spójność danych i spójność komunikacji o produktach we wszystkich kanałach sprzedażowych i marketingowych jak strona www, sklep internetowy, blogi produktowe, katalogi, ulotki czy oferty handlowe. Do... [Czytaj więcej]
Trend zakupów online rośnie z każdego roku, a według raportu Gemius w 2020 r. ponad 77% internautów skorzystało z zakupów w sklepie internetowym. Ten wzrost popularności automatycznie przekłada się na ogromny potencjał biznesowy! Aby rozpocząć prowadzić biznes e–commerce odnoszący same sukcesy, należy zastanowić się już na samym początku nad tym, jaką platformę sprzedażową wybrać. Na wstępie zadajmy sobie pytanie: które... [Czytaj więcej]
WooCommerce to darmowa wtyczka do WordPressa, która dodaje funkcjonalność e-commerce do Twojej witryny. Dzięki temu możesz uruchomić sklep internetowy w zaledwie parę chwil! Wystarczy kilka kliknięć, by zyskać setki funkcji sklepowych w jednym małym panelu, który daje ogromne możliwości. Chcesz wiedzieć, co to jest WooCommerce? Prawdopodobnie masz już witrynę WordPress i chcesz zacząć w niej sprzedawać lub szukasz wygodnej i... [Czytaj więcej]
Marzysz o sukcesie sprzedażowym w e-commerce? Jak to zrobić? Specjalnie dla Ciebie przygotowaliśmy poniższy tekst, w którym prezentujemy, co powinieneś zrobić, aby rozpocząć sprzedaż Twoich produktów w Internecie. Nie ma na co czekać – zachęcamy do lektury! Sklep internetowy – klucz do sukcesu sprzedażowego Rynek e-commerce stanowi ok. 17,2% całej sprzedaży detalicznej, a liczba transakcji w Internecie rośnie o 13,7%... [Czytaj więcej]
Pozycjonowanie sklepów internetowych to najskuteczniejszy sposób na stały i długofalowy wzrost ruchu w sklepie internetowym. Co więcej, ruch ten nie zniknie, w momencie gdy przestaniesz płacić :) Dlaczego e-commerce SEO ma aż tak duże znaczenie? Rzućmy okiem na kilka statystyk: 44% osób internautów rozpoczyna poszukiwanie artykułów od wyszukiwarki Google37,5% całego ruchu do sklepów internetowych pochodzi z wyszukiwarek (SEMrush).23,6% zamówień w... [Czytaj więcej]